یه خواهــ ــ ــ ــ ـش....!!!
یه خواهــ ــ ــ ــ ـش....!!!

یادتــــــــــه ......

گفتی اگه برم نفرینم میکنی؟؟

گفتم:نه ،فقط ازخــ ـ ــ ــ ــدامیخوام هیچ کس اندازه ی من دوست نداشته باشه....

هنـــــــــــــــوزمــــــ  ازخــ ــ ـ ــ ــ ـدا میخوام هیچ کس اندازه من دوست نداشته باشه....

 

**قــــــــــــــــــــول بده ،،،

حدّاقل «او»را مثل «من» دوست نداشته باشی....

 



نظرات شما عزیزان:

شبنم
ساعت19:21---15 آبان 1392
سلام عزیزم وای وب نازی داری خوشحال شدم بهم سر زدی عزیزم ممنونم خییییییلی وب قشنگی بود
پاسخ:نظر لطفته عزیزم


ثنا15
ساعت11:04---14 آبان 1392
اپم بدو بیا -@}; -@}; -= DD= DD= DD@}; -@}; -

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگـــ :
+ *رهــــــــــــــــآ*